Kort Tanzaniaans bericht - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Stijn Hansen - WaarBenJij.nu Kort Tanzaniaans bericht - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Stijn Hansen - WaarBenJij.nu

Kort Tanzaniaans bericht

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

17 Januari 2011 | Tanzania, Mwanza

Hallo beste mensen!

Even een ULTRAkorte blogupdate vanuit Mwanza! Kan natuurlijk Tanzania niet verlaten zonder tenminste 1x een berichtje geplaatst te hebben. Anders wordt Tanzania ook niet toegevoegd aan mijn waarbenjij.nu-landenlijstje, PANIEK! Maar ik heb er verder helaas geen tijd voor (gehad). Wat natuurlijk een goed teken is!

Ik heb zojuist een GEWELDIG weekend gehad in Mwanza met JW, Keimpe en Evelien! We zijn lekker 2x uitgeweest (waarvan 1 behoorlijk memorabele avond inclusief een synchroondansje op het podium!), zijn lekker uit eten geweest, spelletjes gespeeld, rondgelopen, mooie uitzichten over de stad en Lake Victoria gehad en natuurlijk ontzettend veel lol gehad (en diepe gesprekken gevoerd). We hebben ook nog JW's werk gezien. Morgen gaat hij daar weer heen en gaan Keimpe, Evelien en ik op SAFARI!!! We gaan naar de befaamde Serengeti, de Ngorongoro-krater en Lake Manyara. En kamperen! Donderdagmiddag gaan we dan meteen door naar Nairobi, waar we vrijdag nog door zullen brengen. Dan wordt het alweer tijd om huiswaarts te gaan...! Ik denk dus niet meer dat ik nog tijd heb om een blog te schrijven in Afrika, maar dat zal ik vanuit Nederland dan nog wel doen. En dan gaan we nu slapen!

Veel groetjes, Stijn

  • 16 Januari 2011 - 21:44

    Laura:

    Kus

  • 16 Januari 2011 - 21:46

    Niels:

    Wow, wat tof dat je weer 's aan de andere kant van de wereld zit. Jaloers! 't wordt tijd dat ik, na australie, eindelijk weer 's een mooi reisje ga maken. Hoest verder? Ciao,

  • 17 Januari 2011 - 08:25

    Rosan:

    Oeh Stijn, wat klinkt dat allemaal fijn!

  • 17 Januari 2011 - 11:18

    Kirsten :

    Lieve Stijn, geniet vooral nog even enne, voorzichtig in Nairobi he? Kus

  • 18 Januari 2011 - 17:45

    Rachel:

    Hoe is het nu afgelopen met die brullende leeuw?

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

Reisblog van Stijn Hansen! Huidige reis: Oost Afrika. Op deze site kun je ook (een beetje) over mijn belevenissen in Oceanië lezen! Ik heb eerst vier maanden gestudeerd in de hoofdstad van Australië - Canberra - en daarna nog twee maanden rondgereisd in de regio. Je kunt hier ook nog mijn dagboek lezen van mijn reis door Zuidoost-Azië (sep 06 - apr 07).

Actief sinds 23 Aug. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 58110

Voorgaande reizen:

18 December 2010 - 22 Januari 2011

East Africa!

09 Augustus 2008 - 21 Januari 2009

Studeren in Australië

20 September 2006 - 03 April 2007

Backpacken door ZO-Azië

Landen bezocht: